fbpx

Avasta 100 mõjusat pealkirja, mis muudavad sinu postitused vastupandamatuks!

Laadi alla tasuta e-raamat 100 kaasahaarava pealkirjaga, mida saad kasutada sotsiaalmeedias postitustes, storydes ja reelides.
Avasta 100 mõjusat pealkirja, mis muudavad sinu postitused vastupandamatuks!

Avasta 100 mõjusat pealkirja, mis muudavad sinu postitused vastupandamatuks!

Laadi alla tasuta e-raamat 100 kaasahaarava pealkirjaga, mida saad kasutada sotsiaalmeedias postitustes, storydes ja reelides.
Avasta 100 mõjusat pealkirja, mis muudavad sinu postitused vastupandamatuks!
Kas oled märganud, et mõni sotsiaalmeedia postitus tõmbab koheselt tähelepanu ning saab hulgaliselt meeldimisi, kommentaare ja jagamisi?
Selliste postituste saladus on mõjusate pealkirjade kasutamine.
Sellest tasuta e-raamatust leiadki 100 sellist pealkirja, millega oma sihtrühma tähelepanu haarata.

Mina olen Rio-Steffi – Instagrami spetsialist.

Minu eesmärk on toetada väikeettevõtjaid oma äriliste eesmärkide saavutamisel Instagrami turunduse abil. Seetõttu olengi koostanud sulle 100 mõjusat pealkirja, mida saad enda sotsiaalmeedias kaasahaarava sisu loomiseks kasutada. Sest kõnetava sisu loomine on üks võimalus, kuidas enda Instagrami kontot kasvatada.

Tänapäeva digitaalajastul, mil infomüra on suur ja inimeste tähelepanu hajub kiiresti, on pealkirjal enda sihtrühma kõnetamisel kandev roll.

Hea pealkiri kutsub edasi lugema ja lähemalt uurima, mida sul pakkuda on. Halb pealkiri jätab aga sinu sihtrühma külmaks ega aita sul oma pakkumise vastu huvi tekitada.

Rio-Steffi Plaaser - Instagram Spetsialist ja Koolitaja

Usun, et tahad seda viimast olukorda vältida … Seega pead sa inimesed nii kaugele saama, et nad sinu postitused otsast lõpuni läbi loeksid ja neile reageeriksid.

Üks tõhusamaid viise selleks on postituse alguses kaasahaaravate pealkirjade ehk “konksude” (inglise keeles hooks) kasutamine. Need on lühikesed ja ahvatlevad pealkirjad, mille eesmärk on inimese tähelepanu haarata ja teda edasi klõpsama meelitada – sinu sisu vaatama, lugema või kuulama.

Näiteks Instagrami postituste puhul kuvatakse inimese ajajoonel ainult 2-3 esimest tekstirida, millele järgneb nupuke “vaata edasi”. See tähendab, et sul on kõigest umbes 125 tähemärki, et inimese tähelepanu võita.

Miks sisuloomes konksusid kasutada?

Uudishimu ja emotsiooni tekitamiseks. Sageli sisaldab pealkiri küsimust, mille vastus peitub postituse sisus. See innustab inimest lähemalt uurima ja lugema. Lisaks mõjutavad sellised pealkirjad inimeste emotsioone, kutsudes esile erinevaid reaktsioone.

Postituste kaasatuse tõstmiseks. Inimene reageerib (märgib postituse meeldivaks, kommenteerib ja/või jagab seda) suurema tõenäosusega sellisele sisule, mis teda kõnetab. Tänu sellele jõuab sinu sisu ka suurema publikuni.

Tugevama sideme loomiseks. Kaasahaarava sisuga julgustad oma jälgijaid endaga aktiivselt suhtlema, kaasa mõtlema ja arutlema. Sellised postitused, mis sisaldavad konksusid, aitavad sul sotsiaalmeedias silma paista ja muudavad sinu sisu meeldejäävaks.

Oled valmis kaasahaaravat sisu looma, et oma sihtrühma tähelepanu võita?

Laadi alla tasuta “100 kaasahaaravat pealkirja, mida kasutada sotsiaalmeedia postitustes, storydes ja reelides”

"Ma olen nii õnnelik, et sain just 400 jälgijat täis 😍 mis minu jaoks on väga suur saavutus, sest kasvatasin 0-st uue konto. Ja kliente aina tuleb juurde, nii et pean osadele ei ütlema, sest koormus juba päris suur 😀 ja see on kõik tänu sinu õpetustele!!! Ma olen kõigile oma tuttavatele sinu koolitust soovitanud, kuna sinu juhised reaalselt toovad tulemusi! ❤️❤️"
Maarja Sepp
Virtuaalne assistent 💻💌
"Rio-Steffi aitas meil teha sotsiaalmeediat Täitsa Pekkis Transformatsiooni festivalile 3.0 ja tema pühendumine on imetlusväärne. Kuhjaga lennukaid ideid, strateegilist mõtlemist ja statistikat. Ja mis mulle kõige olulisem - Rio on lihtsalt nii nii tore inimene, kellega koostööd teha. Täielik kullatükk 💛"
Kuidas-alustada-Instagramis-kursus-iseloomustus
Katrin Hinrikus
Täitsa Pekkis Saade OÜ
“Mulle meeldib Rio-Steffi juures pühendumine, kuidas ta võttis endale südameasjaks sotsiaalmeedia maastikul just ühe kindla suuna ja see endale pulkadeks selgeks teha. Tema jaoks on Instagram õige kanal ja ta õppis selle minu hinnangul väga kiiresti ära ja hoiab end siiani kogu aeg uute asjadega kursis. ”Aitäh, et aitasid meie www.sotsiaalmeediakalender.eu teise hooaja edukalt käima lükata. Me tegime reaalseid müügitulemusi ainult Instagrami võimalusi kasutades!”
Kuidas alustada Instagramis Rio-Steffi
Jane Helandi
Projektiagentuur OÜ